Petit Island
Petit Island to pełna uroku narracyjna gra przygodowa z otwartym światem, osadzona w przepięknym tropikalnym raju! Podążaj śladami Lily, która wyrusza na wyprawę, aby na nowo odkryć nieopisane przygody swojego niegdyś odważnego i pełnego energii dziadka. Od najmłodszych lat dziadek był kotem o niepohamowanej ciekawości i odwadze. Spędził młodość na odkrywaniu wysp i licznych przygodach, czerpiąc z nich pełnymi garściami. Jednak odkąd przeprowadził się do miasta, czasy przygód zostawił za sobą. Jego wspomnienia powoli zaczynają zanikać. Wszystko, co pozostało, to urywki opowieści, którymi dzielił się ze swoją ukochaną wnuczką, Lily, i niektóre zapiski w starym dzienniku, który niedawno został odkryty. Czy możesz pomóc dziadkowi przypomnieć sobie jego przeszłość i odnaleźć w sobie ducha poszukiwacza przygód?