Perfect Party Bundle
34 Sports Games - World Edition "34 Sports Games - World Edition" to najlepsza gra, która łączy 34 różne dyscypliny sportowe w jednej grze! Rzuć wyzwanie rodzinie lub znajomym i niech wygra najlepszy gracz! Arcade Game Zone Strefa Gier Arcade gromadzi 40 mini-gier, w tym 30 wiernych replik klasycznych znalezionych w legendarnych szafach arkadowych. Ale to nie wszystko; dodaliśmy również 10 kultowych gier, takich jak rzutki, piłka nożna, bilard, kręgle i wiele innych, które często spotyka się w renomowanych salonach arkadowych na całym świecie.