Peggle 2
Peggle 2 to magiczna gra pełna podskakujących piłek, niezwykłych kulek i cegieł wykonanych ze skompresowanej zabawy! Przetestuj swoje umiejętności, zbijając kulki, niszcząc cegły i celnie strzelając w odpowiednich momentach, aby poczuć EKSTREMALNĄ GORĄCZKĘ! Odkryj 5 magicznych mistrzów Peggle i wykorzystaj ich moce w ponad 120 poziomach i próbach, aby zdobywać niewyobrażalnie wysokie wyniki. Kiedy już wyszlifujesz swoje umiejętności, użyj ich w walce z innymi graczami w 4-osobowym trybie Peg Party lub z pojedynczym przeciwnikiem w trybie Duel.