Peggle 2 – Edycja Magical Masters
Zagraj w najlepszą wersję Peggle 2 dzięki Magical Masters! Ta edycja pełna dodatkowej zawartości – nowych mistrzów, kostiumów, poziomów, wyzwań i nie tylko – ma ogromną wartość (i masę tęcz)! Peggle 2 to magiczna gra pełna podskakujących piłek, niezwykłych kulek i cegieł wykonanych ze skompresowanej zabawy! Przetestuj swoje umiejętności, zbijając kulki, niszcząc cegły i celnie strzelając w odpowiednich momentach, aby poczuć EKSTREMALNĄ GORĄCZKĘ! Odkryj 7 magicznych mistrzów Peggle i wykorzystaj ich moce w ponad 140 poziomach i próbach, aby osiągać niewyobrażalnie wysokie wyniki. Kiedy już wyszlifujesz swoje umiejętności, użyj ich w walce z innymi graczami w 4-osobowym trybie Peg Party lub z pojedynczym przeciwnikiem w trybie Duel.