Pakiet malowań nr 3
Trzeci pakiet malowań stworzonych przez społeczność zawiera pięć autentycznych projektów Zakspeed Capri Group 5, a także oficjalne malowanie Project CARS SMS-R, używane przez zespół Marc Cars Australia 2 w serii wyścigów wytrzymałościowych International Endurance Series.