Pakiet malowań nr 1
Niniejszy pakiet zawiera 10 nowych malowań, stworzonych przez WAS - społeczność Strefy kierowcy. Wybrane przez nasz zespół, projekty te są albo hołdem dla klasycznej stylistyki albo wytyczają odważne, nowe kierunki. Zdobądź Pakiet malowań społeczności nr 1 już dziś i wyznaczaj trendy na torze.