Pacific Drive: Ritual Edition
Ritual Edition zawiera podstawową wersję gry Pacific Drive, cztery pakiety kosmetyczne i dodatek Whispers in the Woods. Ritual Edition to pełny pakiet, który gwarantuje kompletne wrażenia Pacific Drive! Pacific Drive to pierwszoosobowa surwiwalowa gra jazdy, w której jedynym towarzyszem jest twój samochód. Odwiedź surrealistyczną wersję północno-zachodniego wybrzeża USA i zmierz się z nadprzyrodzonymi niebezpieczeństwami Olimpijskiej Strefy Wykluczenia. W tej „grze drogi” wyruszasz na kolejne wyprawy i mierzysz się z niepowtarzalnymi wyzwaniami. W opuszczonym warsztacie, który jest jednocześnie twoją bazą, musisz wyremontować i ulepszyć swój samochód. Zbieraj cenne zasoby i badaj, co jeszcze zostało w Strefie. Odkryj dawno zapomnianą tajemnicę i naucz się przetrwać w nieprzewidywalnym wrogim otoczeniu. Whisper in the Woods Whispers in the Woods to całkiem nowa fabuła dla ciebie i twojego wiernego kombi. Dostępny w każdej chwili po pierwszych kilku godzinach gry, dodatek ten zabiera cię głęboko w nową, tajemniczą część lasów Olimpijskiej Strefy Wykluczenia. Miejsce to jest pełne dziwnych symboli i kukieł oraz czyha tam mnóstwo nowych niebezpieczeństw i tajemnic do odkrycia. Znajdź i użyj mocy artefaktów, z których każdy dodaje dziwaczne i niewyjaśnione nowe efekty. We have Liftoff Customization Pack Przygotuj się na kosmiczną jazdę z tym pakietem personalizacji do Pacific Drive zawierającym dodatkowe elementy związane z eksploracją kosmosu, którymi możesz zmodyfikować swoje kombi Friendly Dumpster Customization Pack Przyjazny śmietnik nigdy cię nie zawiódł. Okaż mu wdzięczność, dekorując swoje kombi pakietem elementów kosmetycznych w stylu śmieciowym. Anomalous Customization Pack Przemierzaj postapokaliptyczne tereny z klasą jak nigdy dotąd z pakietem Pacific Drive: Anomalous Customization Pack, dodającym do twojego kombi nowe elementy kosmetyczne anomalii. Frosted Customization Pack Dekoracje, odrobina gorącego kakao i bliscy przyjaciele to wszystko, czego potrzebujesz, aby zapaść w sen zimowy. Przygotuj się na chłód i udekoruj swoje kombi zimowymi elementami kosmetycznymi!