Observer: System Redux
Jest rok 2084. Przyszłość okazała się znacznie mroczniejsza, niż ktokolwiek mógł przewidzieć. Najpierw pojawiły się Nanofagi — cyfrowa zaraza, która zabiła tych, którzy zdecydowali się ulepszyć swoje ciała i umysły. Potem wybuchła wojna, pozostawiając zarówno Wschód, jak i Zachód zdewastowane i rozbite. Gdy nie było już nikogo, kto mógłby przejąć władzę, zrobiły to korporacje, tworząc własne, wypaczone imperia. Jesteś Obserwatorem — narzędziem korporacyjnego ucisku. Budząc strach i pogardę, włamujesz się do najciemniejszych zakamarków umysłów podejrzanych. Wkradasz się w ich sny, obnażasz lęki i wydobywasz wszystko, czego wymaga twoje śledztwo. Doświadcz dystopijnej wizji przyszłości w opowieści science-fiction stworzonej przez współczesnych mistrzów horroru z Bloober Team.