NORCO
NORCO to narracyjna przygodówka typu „wskaż i kliknij” w klimacie gotyku amerykańskiego Południa, która wciąga gracza w zapadające się przedmieścia i bagienne tereny przemysłowe w zniekształconej wersji południowej Luizjany. Po śmierci waszej matki zaginął twój brat Blake. Pragnąc go odnaleźć, musisz udać się za zbiegłym androidem ochronnym przez rafinerie, centra handlowe i rowy melioracyjne przedmieść Nowego Orleanu. Przenieś się do surrealistycznej, niesamowitej wersji południowej Luizjany Przypominająca obrazy, a zarazem filmowa grafika pikselowa wciąga gracza w fantastyczno-naukowy świat zanikających mokradeł, wijących się rur rafinerii i innych krajobrazów inspirowanych tytułową miejscowością Norco oraz innymi miejscami pod Nowym Orleanem. Wsłuchaj się w bogate nagrania terenowe i oprawę dźwiękową projektu fmAura oraz dynamiczną, postindustrialną muzykę elektroniczną od Gewgawly I. Rozwiąż tajemnicę w świecie nękanym przez przeszłość i obawiającym się przyszłości Poszukiwania brata szybko prowadzą do wielopokoleniowej tajemnicy. Tutaj granice między wybawieniem, pamięcią, technologią i przyrodą zacierają się, tworząc zajmującą, refleksyjną opowieść wywodzącą się z literatury Południa, sensacyjnych opowiadań i przygodówek typu „wskaż i kliknij” – zarówno klasycznych, jak i tych współczesnych. Poznawaj wyraziste postacie o głębokich korzeniach, bogatych historiach i złożonych motywach W tym niszczejącym, niepewnym świecie wspomogą cię chaotyczny pirat terenów zalewowych, wyjątkowo często bywający w barze detektyw, zbiegły android ochronny i pluszowa małpka z dzieciństwa. Rozwiązuj łamigłówki, rozprawiaj się z ochroniarzami na usługach bezdusznych korporacji i zinfiltruj sektę influencerów zajmujących opuszczone centrum handlowe na obrzeżach Nowego Orleanu.