Neckbreak
Odnajdź się w mieście przyszłości pełnym gangów, mafii i innych podejrzanych osób. Zostań mścicielem, który pracuje w ciągu dnia, a w nocy wpada w szał zabijania. Wsiadź do swojego samochodu, wybierz miejsce docelowe i zbadaj każdy zakątek Crimson Tide. Jeśli chcesz poczuć przypływ adrenaliny, możesz zwiedzać miasto pieszo, ale uważaj na siebie i nie zadawaj zbyt wielu pytań. WSZYSTKO MOŻE BYĆ BRONIĄ! Rozglądaj się za wszystkim, co wygląda na śmiercionośne i używaj tego do obrony. Rzucaj w przeciwników butelkami, nożami, a nawet pistoletami. Niczego nie ma w pobliżu? Weź kilka pigułek i wyważ drzwi, aby ogłuszyć przeciwników lub po prostu rozbrój ich, kopiąc w twarz. Z przyjemnością upuszczą dla ciebie broń. Zdecydowanie powinieneś znaleźć i polizać żabę - pokochasz to. ZAPLANUJ ATAK To ty decydujesz, jak wejść do walki i jak ją zakończyć. Znajdź swoją pierwszą ofiarę i idź z prądem. Wypróbuj każdą możliwość i znajdź najlepszy sposób na uzyskanie najwyższego wyniku. Kopnij wroga podczas ślizgu, aby podnieść jego broń w powietrzu i trafić go w głowę. Kreatywność jest kluczem do sukcesu. STWÓRZ WŁASNĄ HISTORIĘ Na odkrycie czeka 12 dostępnych zakończeń. Ukończenie każdego z nich zajmuje około 4 godzin dla hardkorowych graczy. Wybrana ścieżka już nigdy nie będzie taka sama. Sprawdzaj i szukaj przedmiotów kolekcjonerskich, które są ukryte w całym mieście.