NBA 2K22 na Xbox One
UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry NBA 2K22 zostaną zamknięte w dniu 2023/12/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Produkt nie będzie dłużej dostępny do zakupu od 2023/12/31. ŚWIAT KOSZYKÓWKI Z NBA 2K22 świat koszykówki jest w twoich rękach. ZAGRAJ TERAZ i weź udział w realistycznych rozgrywkach NBA i WNBA z prawdziwymi drużynami i graczami. Użyj MyTEAM, aby stworzyć zespół pełen współczesnych gwiazd i legend z przeszłości. Doświadcz kariery zawodowca w MyCAREER i osiągnij sukces w NBA. Dzięki MyGM i MyLEAGUE wykażesz się umiejętnościami zarządzania jako wpływowy prezes. NBA 2K22 zapewnia koszykarskie emocje każdemu i w dowolnym miejscu. WEJDŹ NA NOWY POZIOM GRY NBA 2K22 jest jeszcze bardziej wciągające i przepełnione rywalizacją dzięki nowej ofensywie taktycznej oraz ulepszonej mechanice defensywy. Opanuj wymagającą sztukę dryblingu, podań alley-oop oraz rzutów i wsadów do kosza i naucz się odpierać ataki skutecznymi blokami oraz przejęciami piłki na drugiej stronie boiska. WSZYSCY NA POKŁAD Podnieś żagle i wypłyń na otwarte morze w zupełnie nowej grze 2K22 Neighborhood na Xbox One. Stwórz idealny profil MyPLAYER, zdobywaj nowe poziomy i nagrody oraz wyraź siebie zarówno w kwestii rozgrywki, jak i własnego stylu. DRUŻYNA MARZEŃ Zbieraj piłki, wrzucaj je do kosza i podążaj za wyobraźnią. Dzięki NBA 2K22 MyTEAM stworzysz wymarzoną grupę gwiazd i legend NBA z dowolnego okresu oraz poznasz innowacyjne zmiany w MyTEAM, które dodawane są co sezon.