NBA 2K17
UWAGA: Wszystkie serwery rozgrywki dla wielu osób dla gry NBA 2K17 zostaną zamknięte w dniu 2018/12/31. Po tym czasie wszystkie funkcje, wymagające serwerów sieciowych, przestaną działać. Produkty te nie będą dłużej dostępne do zakupu od 2018/12/20: NBA 2K17, NBA 2K17 All-Time College Bundle Ulepszona technologia HDR zapewnia bardziej wyraziste kolory*. Po rekordowej premierze NBA 2K16, seria NBA 2K kontynuuje tradycję najbardziej realistycznych sportowych gier wideo w NBA 2K17. Jako seria "do której powinny aspirować wszystkie gry sportowe" (GamesRadar), NBA 2K17 wynosi rozgrywkę na jeszcze wyższy poziom i zaciera linię pomiędzy grą wideo a rzeczywistością. * Technologia HDR dostępna na konsoli Xbox One S tylko w grach i programach telewizyjnych, w których jest ona obsługiwana.