My Brother Rabbit
My Brother Rabbit to gra przygodowa z piękną, ręcznie rysowaną grafiką, osadzona w surrealistycznym świecie, w którym rzeczywistość miesza się z dziecięcą wyobraźnią. Szczęście kochającej się rodziny przerywa choroba córki. Rodzice dziewczynki próbują zorganizować jej odpowiednie leczenie, a tymczasem jej starszy brat dzięki mocy swojej bogatej wyobraźni próbuje pomóc zarówno siostrze, jak i sobie, podnosząc obydwoje na duchu. Podczas gdy rzeczywistość rysuje się w ponurych barwach, dzieci uciekają w abstrakcyjny świat fantazji. Przypomnij sobie swoją własną młodość i ponownie spójrz na świat oczami dziecka. Uwierz w moc wyobraźni, która może nieść ludziom pomoc nawet w najczarniejszej godzinie. Twoja empatia i pomysłowość może pokonać wszelkie przeszkody. Co czeka cię na końcu drogi?