Moving Out 2 - Deluxe Edition
Moving Out 2 to szalona kontynuacja światowej sławy symulatora przeprowadzek opartego na zasadach fizyki. Załóż uniform Smooth Moves i, pracując jako specjalista ds. aranżacji i relokacji umeblowania w pojedynkę lub nawet z trójką znajomych, pomóż przeprowadzić się mieszkańcom Packmore i innych miejsc! Pakiet The F.A.R.Tastic 4 dodaje 4 nowych, ochoczych speców od przeprowadzek do kadry Smooth Moves, dzięki czemu możesz popisać się swoją sprawnością w przenoszeniu mebli jako Chum, Bastian, Hootacris i Cera Topps w całym Packmore i jeszcze dalej. WIELOWYMIAROWY LOKALNY I INTERNETOWY TRYB WIELOOSOBOWY Pakuj z paczką znajomych! Nawiąż współpracę z innymi specami od przeprowadzek w lokalnym trybie wieloosobowym lub międzyplatformowym trybie gry wieloosobowej online! NOWA PRZYGODA Nie jesteśmy już w Packmore… Podróżując przez międzywymiarowe portale, będziesz odkrywać nowe światy pełne szalonych wyzwań i chaotycznej, przezabawnej akcji. NOWE ORAZ ZNANE I LUBIANE POSTACIE Firma Smooth Moves zatrudniła dodatkowych specjalistów ds. aranżacji i relokacji umeblowania, więc w Moving Out 2 spotkasz całą plejadę nowych sympatycznych postaci! Ale bez obaw – Rye Yu i Sidney wciąż pracują w firmie… GRA DLA WSZYSTKICH! Tryb wspomagania?! Jest! Szeroka gama opcji dostępności?! Jest! Mnóstwo postaci, pięknych strojów i skórek dla miłośników mody?! Też jest!