Moonlighter: Complete Edition
Moonlighter to RPG akcji z elementami rogue-lite. Opowiada historię Willa, głodnego przygód sklepikarza, który marzy, by zostać bohaterem. Dawno temu, podczas prac archeologicznych, odkryto szereg tajemniczych wrót. Ludzie szybko zrozumieli, że prowadzą one do innych światów i wymiarów – stanowiących niezmierzone źródło bogactw dla zuchwałych poszukiwaczy przygód. Powstała tam niewielka wioska kupiecka o nazwie Rynoka, w której mogli oni zaznać odpoczynku i sprzedać zdobyte w pocie czoła skarby. Moonlighter: Complete Edition to: - Moonlighter – pełna wersja gry ze wszystkimi darmowymi dodatkami. - Moonlighter: Between Dimensions – rozszerzenie, które zapełnia istniejące lochy nowymi stworzeniami, a także zapewnia dostęp do nowego Międzywymiarowego Lochu, w którym aż roi się od minibossów. Można spodziewać się też nowej broni, zbroi, przedmiotów do sklepu i pierścieni.