Moo & Move: Extra Grazing Grounds
Poprowadź głodną krowę do celu! Umieść płytki kierunkowe na ziemi i wybierz, czy chcesz rozwiązywać zagadki w łatwy czy trudny sposób—decyzja należy do Ciebie! Obserwuj, jak krowa podąża za Twoją ścieżką, aby dotrzeć do pysznego siana w tej zabawnej grze dla dzieci!