Monster Hunter World: Iceborne — Cyfr. Ed. Mistrzowska Deluxe
Cyfrowa Edycja Deluxe rozszerzenia „Monster Hunter World: Iceborne — Edycja Mistrzowska” to zestaw obejmujący zarówno grę główną, jak i gigantyczne rozszerzenie. Nowe zadania, potwory, bronie, pancerze, nowa fabuła oraz odblokowanie zupełnie nowego „poziomu mistrza” pozwolą Ci wspiąć się na nowy poziom łowieckich umiejętności! Zawartość „Monster Hunter World: Iceborne — Edycja Mistrzowska”: - „Monster Hunter: World” (gra główna) - „Monster Hunter World: Iceborne” (gigantyczne rozszerzenie) - Pakiet Deluxe „Monster Hunter World: Iceborne” - Zestaw pancerza warstwowego „Srebrny Rycerz” - 3 gesty - 2 zestawy obrazków - 1 makijaż - 1 fryzura - 1 zestaw dekoracji (do personalizacji pokoju) Pancerz warstwowy zmienia jedynie wygląd postaci. Nie obejmuje żadnej broni.