Wersja Digital Deluxe Edition obejmuje: -Zestaw samuraja -Gest: medytacja -Gest: gwiazdka ninja -Gest: klepnięcie sumo -Zestaw obrazków: gwiazdy MH -Zestaw obrazków: maskotka - dobrze wysmażony stek -Makijaż: wiwerna -Fryzura: kok Witaj w nowym świecie! Wciel się w rolę łowcy, by zabijać potwory w żyjącym, oddychającym ekosystemie, w którym możesz wykorzystywać do pomocy elementy krajobrazu oraz mieszkańców tego świata. Poluj w pojedynkę lub współpracując nawet z trojgiem innych graczy. Mając do dyspozycji surowce z powalonych drzew, możesz wytwarzać nowe uzbrojenie, by pokonywać jeszcze większe i straszniejsze bestie!