Monster Hunter Rise + Sunbreak
Zagraj w Monster Hunter Rise w poręcznym zestawie z gigantycznym rozszerzeniem Monster Hunter Rise: Sunbreak! Zawartość: - Monster Hunter Rise (pełna gra) -Monster Hunter Rise: Sunbreak (rozszerzenie) Poczuj dreszczyk emocji związany z łowami! Poznaj nowe mapy i staw czoła straszliwym nowym potworom, polując w nowym, dynamicznym stylu, w którym możesz przemieszczać się swobodniej niż dotychczas. W grze Monster Hunter Rise i w rozszerzeniu Monster Hunter Rise: Sunbreak czeka cię mnóstwo łowieckich emocji. - Informacje o grze Monster Hunter Rise Poluj na przeróżne, nieznane dotąd potwory i korzystaj z nowych funkcji rozgrywki, takich jak mechanika Wirebug i nowy kumps. - Informacje o rozszerzeniu Monster Hunter Rise: Sunbreak Świat gry Monster Hunter Rise rozrasta się i pogłębia za sprawą tego gigantycznego rozszerzenia, w którym czekają zupełnie nowe potwory i miejsca. Uwaga: Monster Hunter Rise i Monster Hunter Rise: Sunbreak są dostępne osobno. Należy uważać, aby nie zakupić ponownie tego samego produktu. *Elementy tego zestawu można zakupić osobno. Zwróć uwagę, żeby nie kupować dwa razy tego samego przedmiotu.