Monster Crown
Wejdź do mrocznego świata, którym rządzą potwory, i zawieraj z nimi pakty, by pokonać pewną okrutną, żądną władzy dziewczynę. Poluj, walcz, poskramiaj i hoduj potwory, aby zostawić po sobie ślad. Razem ze swoimi potworami przywróć równowagę na Koronnej Wyspie.