MONOPOLY FAMILY FUN PACK
Nadchodzi konsolowa odsłona wspaniałego Monopoly! Monopoly Family Fun Pack to trzy doskonałe gry: - Monopoly PLUS - klasyczne Monopoly z animowaną planszą w 3D! - My Monopoly - czyli okazja na stworzenie własnej planszy - Monopoly Deal - karcianka w świecie Monopoly Odkryj klasyczną grę na wiele nowych sposobów, grając z przyjaciółmi i znajomymi z całego świata!