Mining Mechs
Kop głęboko i pokaż co potrafisz, pilotując maszyny górnicze i zbierając podziemne zasoby w stylu pixel art! Pod ziemią wykryto dziwne odgłosy i nietypową aktywność i to Ty otrzymujesz wezwanie do działania! Mining Mechs to retro gra akcji 2D przedstawiona w płynnym stylu pixel art! Zasiądź za sterami zaawansowanego technologicznie mecha górniczego, aby kopać głęboko w ziemi i zbierać cenne zasoby. Sprzedaj te zasoby po powrocie na powierzchnię, aby zarobić pieniądze, które będą potrzebne do ulepszenia mecha lub zakupu nowych maszyn. Każdy mech ma swoje zalety i pomoże Ci w jeszcze dalszej eksploracji głębin. Nie myśl jednak, że Twoja misja będzie łatwa. Im głębiej zejdziesz, tym będzie trudniej! Czy uda Ci się odkryć mroczne sekrety podziemi, czy też napotkasz wyzwania, które okażą się granicą Twoich zdolności górniczych?