Midnight Fight Express
Nieoczekiwany bohater wyłania się w mieście w najciemniejszą noc. Jako Babyface, były członek kryminalnego podziemia, wracasz do dawnego życia pod wpływem tajemniczego, sterowanego przez sztuczną inteligencję drona. Przed tobą niewykonalna misja: musisz przedrzeć się przez miejskie tereny, zanim nastanie świt, i razem z dronem zapobiec przejęciu miasta przez przestępców. Wystąp w brutalnym i niezwykle dynamicznym balecie zawadiaków, wykorzystując wszystkie dostępne elementy otoczenia i techniki walki ulicznej. Rozwijaj swoje umiejętności, aby przetrwać szturm armii oprychów, rzezimieszków i groźnych przestępców. Walka rodem z hitów filmowych Odpieraj ataki fal wrogów z finezją godną bohatera najlepszych filmów akcji. Wyprowadzaj ciosy, rób uniki, kontruj i wykańczaj przeciwników podczas płynnych, brutalnych walk, podziwiając ruchy nagrane z udziałem doświadczonego aktora i kaskadera Erica Jacobusa. Dzięki niestandardowym poziomom trudności każdy gracz może dostosować akcję gry do swoich upodobań. Zostań mistrzem technik walki Awansuj na nowe poziomy, zdobywaj ulepszenia i rozwijaj obszerne drzewko umiejętności, aby odblokować szeroką gamę niszczycielskich ataków. Wypracuj własny niepowtarzalny styl i opanuj do perfekcji zdumiewające kombinacje ciosów – przestępcy nawet nie będą wiedzieć, co ich trafiło. Śmiercionośny arsenał Używaj noży, toporów i młotów dwuręcznych podczas walki wręcz. Zdaj się na różnorodny arsenał pistoletów, strzelb i materiałów wybuchowych. W tym świecie bronią może być wszystko – od mebli po przepychacze do toalet. Wykorzystaj miejskie otoczenie, aby pozbywać się wrogów w coraz bardziej szokujący sposób i zaprowadzić porządek na ulicach. Garderoba ulicznego wojownika Spersonalizuj wygląd swojej postaci i odblokuj mnóstwo elementów kosmetycznych – zarówno arcyeleganckich, jak i przecudacznych. Zyskaj dostęp do ponad 150 elementów ubioru, korzystaj ze skórek dla siebie i swojego robotycznego sojusznika Droneya oraz zrób trwałe wrażenie na przeciwnikach, od których będziesz wyzwalać ulice miasta. Zastrzyk dźwiękowej adrenaliny Bierz udział w starciach na 41 ręcznie przygotowanych miejskich poziomach w rytm pulsującej, zaraźliwej ścieżki dźwiękowej stworzonej przez artystę znanego jako Noisecream. Czerp siłę z niewyczerpanego nocnego źródła energii, którym jest metropolia. Walka nie ma końca Ponownie wykonuj ukończone misje, aby zaliczać wyzwania, odblokowywać nagrody i pokazać wszystkim w rankingu, kto naprawdę rządzi ulicami. Zrealizuj własną wizję akcji dzięki ustawieniom, które pozwalają dostosowywać rodzaje wrogów, broni i innych elementów.