Megaton Rainfall
Megaton Rainfall jest grą first-person o superbohaterze. Musisz się zmierzyć z nadchodzącą globalną inwazją z kosmosu - samotnie. Ścigaj z naddźwiękową prędkością ogromne niszczycielskie machiny dookoła Ziemi tak wielkiej, jak nasza, na której istnieją generowane półproceduralnie miasta. Wykończ pozaziemskie maszyny śmiercionośnymi wybuchami energii. Ale uważaj, żeby nie wywołać ofiar w ludziach! Masz taką moc, że jeśli chybisz cel, to zostawisz za sobą szlak ze zburzonych budynków! Poczuj bezprecedensową wolność ruchów, latając przez budowle, przekraczając barierę dźwięku i przyspieszając do nadzwyczajnych prędkości. Potem wznieś się ponad atmosferę, okrąż Ziemię w kilka sekund i przygotuj się do kolejnej bitwy. "Megaton Rainfall" to najlepsze doświadczenie dla superbohaterów!