Lost Grimoires Collection
Ten pakiet zawiera: - Lost Grimoires: Stolen Kingdom Adeptka alchemii powraca z uniwersytetu by dokończyć szkolenie pod okiem wielkiego mistrza. Bohaterka nawet nie podejrzewa, że prawdziwa przygoda czeka ją dopiero po powrocie do domu. Młoda adeptka alchemii pragnie przyłączyć się do walki o losy swojego rodzinnego królestwa. Wpierw jednak musi zmierzyć się z mroczną tajemnicą z przeszłości. Czy podoła wyzwaniu? - Lost Grimoires 2: Shard of Mystery Kiedy jedyny dziedzic tronu znika tuż przed swoją koronacją, tylko jedna osoba na dworze królewskim będzie w stanie go odnaleźć. Wciel się w rolę mentorki, szpiega i doradczyni domu Gryfa i wyrusz w niebezpieczną przygodę by odnaleźć księcia Ferna i wyrwać go ze szponów mrocznej magii, nim będzie za późno! - Lost Grimoires 3: The Forgotten Well Król Raphael powraca zwycięsko z wyprawy przeciwko armii tajemniczego elfa Sylvanheira. Podczas gdy poddani szykują się na triumfalne przybycie swojego władcy, zaniepokojona listami otrzymywanymi od niego z pola bitwy, siostra króla przeczuwa, że Raphael padł ofiarą klątwy, i że prawdziwa wojna może dopiero się rozpocząć.