Lost Grimoires: Stolen Kingdom
Adeptka alchemii powraca z uniwersytetu by dokończyć szkolenie pod okiem wielkiego mistrza. Sytuacja wymyka się spod kontroli, kiedy alchemiczka powraca do rodzinnego domu, kryjącego mroczną tajemnicę zniknięcia swoich rodziców. Bohaterka wyruszy na wyprawę, która może na zawsze odmienić losy całego królestwa i jej własną przyszłość.