Lost Grimoires Bundle
Zanurz się w niezwykłym świecie Lost Grimoires dzięku dwóm wciągającym przygodom! Pomóż młodej alchemiczce ukończyć szkolenie i odkryj prawdę o jej rodzicach, którzy zniknęli w tajemniczych okolicznościach w wyniku politcznej intrygi. Zostań doradcą Domu Gryfa i wyrusz w niebezpieczną misję, aby uratować księcia Ferna, młodego następcę tronu, ze szponów mrocznej magii.