Lies of P: Overture Bundle
INFORMACJE O LIES OF P Gra stanowi RPG akcji inspirowane dawną, bajkową powieścią, przebraną w nowe, złowieszcze szaty. Stocz zaciekłe i wymagające pojedynki z oszalałymi marionetkami oraz nieoczekiwanymi przeciwnikami za pomocą kombinacji broni i rąk legionu w rozległych zakątkach stanowiącego miejsce akcji miasta Krat. Z dala od walk pojmiesz istotę człowieczeństwa, posługując się kłamstwem i odkrywając uczucia w trakcie spotkań z niejednoznacznymi postaciami. Przekonaj się, co czeka cię u kresu przygody, w trakcie której doświadczysz przemiany z marionetki Geppetta w istotę ludzką. INFORMACJE O LIES OF P: OVERTURE Lies of P: Overture to dramatyczny prequel cieszącej się uznaniem gry action RPG z gatunku soulslike, Lies of P. W grze przeniesiesz się do miasta Krat w ostatnich dniach nawiedzenia, w zachwycającym stylu XIX-wiecznej Belle Époque. Znajdziesz się na skraju masakry zwanej furią marionetek i podążysz za Legendarną Tropicielką – tajemniczą przewodniczką – poprzez niewypowiedziane historie i przyprawiające o ciarki tajemnice. Jako zabójcza marionetka Geppetta, będziesz przemierzać miasto Krat i jego otoczenie, odkrywając sekrety i biorąc udział w epickich walkach, które ukształtują przeszłość i przyszłość Kratu. Jako marionetka Geppetta natrafisz na tajemniczy artefakt, którzy przeniesie cię do Kratu w ostatnich dniach jego świetności. W cieniu nadciągającej tragedii, podejmiesz się misji zbadania przeszłości i odkrycia jej mrocznych sekretów – w atmosferze niespodzianek, straty i zemsty. Dokonane wybory wywołają fale wpływu w przeszłym i obecnym świecie Lies of P, ujawniając skrytą prawdę i wywołując trwałe konsekwencje. Wyrusz na niezapomnianą przygodę, w której symfonia stalowego zgrzytu oręża łączy się z upiorną melodią nieznanego. Podejmij próbę odkrycia tajemnic z przeszłości. Jedynie w sercu ciemności można znaleźć klucz otwierający sekrety odrodzenia ponadczasowej opowieści. „Marionetko Geppetta… Przybądź nam na pomoc”.