Wydana w 1995 roku przez Taito, Layer Section to gra zręcznościowa i strzelanka z lotu ptaka RayForce w wersji na konsole domowe. Gracze kontrolują X-LAY, mobilną broń wyposażoną w lasery namierzające i walczą z systemem Con-Human o przetrwanie ludzkości. Możesz także zagrać w Galactic Attack, zagraniczne wydanie Layer Section. Ciesz się ulepszonym BGM gry na konsolę domową z dźwiękiem stereo. Zremiksowane główne melodie są gustownie dopracowane względem ich wersji zręcznościowych! Dodano nowe przydatne funkcje, takie jak przewijanie gry, tryb spowolniony i szybki zapis. Porównaj wyniki z innymi graczami w nowym trybie rankingu online! ◆Lock-On Lasers Główną opcją gry są lasery namierzające, które pozwalają atakować wrogów na ziemi lub na niskiej orbicie. Użyj celownika swojej jednostki, aby namierzyć wrogów i wystrzelić w nich lasery za jednym zamachem. Celuj nawet do 8 jednostek na raz. Zniszcz wielu wrogów jednocześnie, aby uzyskać wyższy wynik. Zniszcz 8 wrogów jednocześnie, aby uzyskać mnożnik 128x! Wykorzystaj w pełni potencjał laserów namierzających, aby dążyć do wyższych wyników! ◆Przydatne opcje ・Przewijaj Przewijaj rozgrywkę o określoną ilość czasu i wznów. ・Tryb Wolny Zwolnij tempo gry jednym naciśnięciem przycisku. ・Szybki Zapis/Wczytywanie Zapisz stan gry w dowolnym momencie. ・Ranking Online Przełącz się w tryb rankingu online w ustawieniach, aby wprowadzić swój wynik i sprawdzić, jak wypadasz na tle innych. ・Wybór scenerii Graj w swoje ulubione etapy z ulubionymi ustawieniami. ・Rozszerzone ustawienia szybkiego ataku Szybkie strzelanie może teraz przebiegać szybciej niż oryginalna wersja na konsolę domową (15/sekundę -> 30/sekundę). ・Kredyty na monety Załaduj do 99 kredytów i graj swobodnie, nie martwiąc się o kontynuację. ・Zmień ustawienia zwiększania trudności Graj na stałym minimalnym lub maksymalnym poziomie trudności, który wzrasta, gdy spełnione są określone warunki. ・Orientacja Ekranu Dla trybu zręcznościowego. Zoptymalizowany pod kątem pionowej orientacji ekranu. ・Skanuj linie Naśladuje nostalgiczny wyświetlacz CRT. ◆S-TRIBUTE Reprodukuje klasyki wyprodukowane i opracowane przez City Connection z Zebra Engine w epoce Saturn. Graj w różne gry dzięki ulepszonemu sterowaniu i nowym funkcjom.