Laundry Store Simulator
Czy jesteś gotowy, aby posiadać najlepszą pralnię na świecie? Przekształć mała pralnię w imperium pralnicze! Odkryj następujące funkcje w Laundry Store Simulator: Rozbuduj małą pralnię w kwitnące imperium biznesowe! Ulepszaj swoje wyposażenie, projektuj i rozbudowuj sklep, zatrudniaj personel i wiele więcej! Ulepszaj swoje wyposażenie, aby zapewnić wyjątkowe usługi czyszczenia! Inwestuj w wysokiej jakości pralki, suszarki, sprzęt do prasowania, a nawet automatyczne pralki! Stwórz stylową i przyjazną przestrzeń, aby przyciągnąć klientów! Zapewnij wygodne miejsca do siedzenia, ciepłe dekoracje i więcej atrakcji, aby przywitać swoich klientów! Rozwijaj swój biznes pralniczy, odblokowując nowe obszary i funkcje, oferując usługi komplementarne, aby przyciągnąć więcej klientów! Zbuduj zespół oddanych pracowników, aby efektywnie zarządzać swoją pralnią! Zatrudnij wykwalifikowany i doświadczony personel pralniczy, taki jak praczki, suszarki i więcej! Zwiększ swoje zyski, sprzedając środki czystości i stając się miejscem na wszystkie potrzeby pralnicze! Oferuj różnorodne produkty czyszczące, w tym detergenty, płyny do płukania, odplamiacze i więcej! Uwolnij swoją kreatywność, projektując spersonalizowane koszulki dla wyjątkowych klientów! Rysuj, drukuj i patrz, jak z dumą noszą twoje dzieła w stylu!