Kona II: Brume
Kona II: Brume to kontynuacja interaktywnej opowieści Kona, w której zajmująca narracja prowadzona z perspektywy pierwszej osoby łączy się z unikatową mechaniką opowiadania historii. Akcja gry dzieje się w roku 1970 w rustykalnej wiosce górniczej w Północnej Kanadzie. Zadaniem gracza jest odkrycie tajemnicy stojącej za dziwną mgłą o nazwie brume, która pochłonęła cały region. Północny Québec, 1970 rok. Dziwna mgła o nazwie brume stopniowo zakłóca spokojną codzienność górniczej wioski, zaburzając naturalną harmonię. Skąd jednak bierze się mgła? Ponownie wciel się w rolę detektywa Carla Fauberta i zanurz się w surrealistyczną tajemnicę Kony. Przemierzaj zaśnieżone tereny Północnej Kanady, aby odkryć, że nie jesteś sam. Znajdź innych ocalałych i ofiary niszczycielskiej lawiny, aby odkryć mroczną prawdę o mgle brume.