Just Shapes & Beats
Just Shapes & Beats jest chaotyczną, kooperacyjną grą muzyczną typu bullet hell opartą na trzech prostych zasadach: unikaj figur, ruszaj w rytm ostrego bitu i umieraj – wielokrotnie. To nowe wcielenie gatunku SHMUP dodające warstwę współpracy leżącą u serca gry – bo wszystko jest lepsze w towarzystwie. Graj razem lub w grupie maksymalnie czworga graczy, lokalnie lub online, w trybie opowieści lub wyzwania. MUZYKA DLA USZU I RĄK Lubisz muzykę? MY. TEŻ. Dlatego skomponowaliśmy 50 scen z licencjonowanymi kawałkami ponad 20 artystów chiptune i EDM. Uderza jak kowadło prosto w uszy i oczy. BUM. ZE ZNAJOMYMI ZAWSZE JEST LEPIEJ Zbierz ekipę i grajcie we czwórkę w trybie współpracy, w którym gracze mogą swobodnie dołączać i wychodzić, na kanapie na domówce lub na imprezie online! Nie masz znajomych? Albo ich nie lubisz? OGARNIEMY TO. Znajdź nowych lub LEPSZYCH znajomych, rozgrywając kilka szybkich wyzwań online. Dobierzemy Ci nowych najlepszych kumpli na najbliższych kilka godzin. Obcy to znajomi, których jeszcze nie zdarzyło Ci się poznać. Jesteś samotnikiem, drażni Cię już troska o innych i wolisz grać w pojedynkę? Droga wolna – to też świetna zabawa, po prostu nieco inna. A my nie będziemy nikogo oceniać. COŚ DLA KAŻDEGO Oferujemy najróżniejsze wrażenia z rozgrywki! W trybie opowieści poznasz zasady gry na średniozaawansowanych kawałkach, z możliwością wyboru trybu łatwego. Gdy uznasz, że dajesz radę, można się wykazać w wyzwaniach – przechodzisz losowo wybrane kawałki, w których oceniane są Twoje umiejętności. Chcesz szykować się jak do maratonu? Zakasaj rękawy i ćwicz w ramach playlisty trudne do opanowania kawałki. IMPREZAAAA Ścieżka dźwiękowa na Twoją imprezę! Niech gra leci w trybie imprezy, nadając ton Twoim domówkom! A jeśli goście chcą zagrać w świetne poziomy imprezowe, gdy muzyka leci w tle, to zapraszamy! POMYŚLELIŚMY O WSZYSTKIM. Więc naprzód, zorganizuj najlepszą imprezę swojego życia. Nie ma za co.