Jitsu Squad
To historia legendarnego, ukrytego kamienia Kusanagi i poszukujących go wojowników. Kamień Kusanagi zawierający duszę potężnego demona może obdarzyć boskimi mocami tych, którzy go obudzą. Teraz zły czarodziej Origami przywołał starożytnych wojowników i rzuciła na nich klątwę, aby znaleźli dla niego kamień. Hero, Baby, Jazz i Aros - razem stanowią Jitsu Squad! Kontroluj całą drużynę Jitsu Squad w trybie dla jednego gracza lub graj z maksymalnie 2 osobami w lokalnym trybie. Tryb tag team umożliwia lokalną grę z jednym znajomym, gdzie każdy gracz wybiera dwie postacie!