Jason Voorhees
Nowa grywalna postać. Prześladuj i tnij swoich przeciwników jako ikona horroru, Jason Voorhees. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.