Zestaw XL
NIE KUPUJ PAKIETU KOMBAT 1 I PAKIETU KOMBAT 2 OSOBNO. Zestaw XL daje dostęp do obydwu zestawów „Kombat” i prawie całości wydanej dotąd cyfrowej zawartości do gry. W zestawie XL znajduje się 9 grywalnych postaci, 25 skórek i 2 wydane dotąd zestawy klasycznych fatality. To najpełniejsza oferta spośród dostępnych dodatków do MKX.