Pakiet grozy
Trzy nowe skórki postaci. Graj jako wampirzyca Mileena, kraken Reptile i faraon Ermac dzięki temu pakietowi rodem z horroru. Posiadacze zestawu "Kombat" otrzymają wcześniejszy dostęp do tej zawartości i nie powinni jej kupować oddzielnie.