Iron Harvest Complete Edition
Wersja Complete Edition zawiera dodatki „Roswiecka rewolucja” oraz „Operation Eagle”, zapewniając dostęp do wszystkich nowych przygód w alternatywnej rzeczywistości 1920+. Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego (RTS) osadzona w alternatywnej rzeczywistości 1920+, tuż po zakończeniu Wielkiej Wojny. Ogromne dieselpunkowe mechy, epickie kampanie do gry samodzielnej lub w trybie współpracy, a dla miłośników gier wieloosobowych potyczki pełne intensywnej akcji – Iron Harvest to klasyk, na jaki czekali fani strategii czasu rzeczywistego. Tradycja walczy z postępem technologicznym w Europie, która wciąż dochodzi do siebie po Wielkiej Wojnie. Trwa odbudowa miast, tymczasem na wsiach rozpoczyna się era żelaznych żniw: na polach odkrywane są szczątki majestatycznych maszyn kroczących, które poległy w bitwie. W tym ogarniętym chaosem świecie wyłania się nowe zagrożenie, które może doprowadzić do zagłady Europy. Tajne siły dążą do destabilizacji całych państw, a ich celem jest wywołanie kolejnej wojny i ostateczne przejęcie władzy. Główne cechy: WYŚMIENITA KLASYCZNA STRATEGIA CZASU RZECZYWISTEGO Prowadź dziesiątki rodzajów jednostek na pole bitwy, ostrożnie wykorzystuj osłonę i obracaj budowle w proch. Obmyślaj plany z wykorzystaniem licznych taktyk, w tym niewidzialnych mechów. Tak, mamy mechy. Mnóstwo mechów. SOLIDNA KAMPANIA DLA JEDNEGO GRACZA I WCIĄGAJĄCA FABUŁA Zachwyć się niezwykłą fabułą obejmującą ponad 27 misji w czterech kampaniach. Połącz siły ze znajomym i rozegraj kampanie w trybie współpracy. ZAŻARTA WALKA W TRYBACH WSPÓŁPRACY I RYWALIZACJI WIELOOSOBOWEJ Rywalizacja w trybie wieloosobowym z drabinkami, grami rankingowymi i ligami. Ogromny wybór map trybu potyczki i wyzwań do gry samodzielnej lub w trybie współpracy. JEDNOSTKI LATAJĄCE Wznieś się w powietrze i podbij świat dostępnymi dla wszystkich frakcji sterowcami. Te wczesne maszyny latające są dostępne w różnych klasach, od zwrotnego motolotu po olbrzymi okręt wojenny bohatera Usonii admirała Masona, radzący sobie w każdym terenie i zsyłający śmierć z niebios. Najdzielniejsi żołnierze zostają spadochroniarzami i wykonują ryzykowne misje za liniami wroga.