Iron Brigade
Obroń ludzkość przed atakiem hord Monovision w tej strzelaninie z elementami strategii wież obronnych autorstwa Tima Schafera i Double Fine Productions. Wstąp do Brygady Samobieżnych Stanowisk Ogniowych - Mobile Trench Brigade! Korzystając z ruchomych maszyn bojowych oraz stacjonarnych stanowisk obronnych, przechyl szalę zwycięstwa na naszą stronę. Swoje maszyny możesz uzbrajać za pomocą tysięcy elementów wyposażenia. Wyrusz do walki wspólnie z sojusznikami z całego świata w tryumfalnym marszu przez Europę, Afrykę i wyspy Oceanii. Brygada Samobieżnych Stanowisk Ogniowych. Chodź z nami.