Inscryption
Najnowsza porażająca produkcja twórcy Pony Island oraz The Hex, będąca niczym ulegający samozniszczeniu list miłosny do gier wideo. Inscryption to skąpana w czarnym tuszu odyseja stanowiąca krwawą mieszankę karcianego roguelike'a, łamigłówek rodem z pokoju ucieczek oraz psychologicznego horroru. A sekrety zapisane na kartach są jeszcze mroczniejsze... W Inscryption możesz... zdobyć talię kart leśnych stworów poprzez dobieranie, operacje i mutacje swojej postaci. odkryć tajemnice kryjące się w chacie Leszego. wybrać się na nieoczekiwaną i wyjątkowo wstrząsającą wyprawę.