Hunting Simulator 2: Elite Edition
Wersja „Elite Edition” Hunting Simulator 2 obejmuje pełną grę oraz całą zawartość dodatkową: - Nowy tryb rozgrywki z kampanią fabularną „A Ranger’s Life” - Karabin Browning oraz karabin bolt-action dużego kalibru Winchester do polowania na grubą zwierzynę - 8 oficjalnych strzelb Beretta do polowania na ptactwo wodne, w szczególności Beretta Model 486, strzelba premium zaprojektowana przez Marca Newsona - 4 kompletne ubiory Browning - Stała licencja na polowanie na niedźwiedzie Otwieramy sezon łowiecki! Dzięki temu symulatorowi polowania możesz odwiedzić przepiękne miejsca, wybrać wyposażenie spośród najlepszych oficjalnych broni i akcesoriów oraz wyruszyć w towarzystwie psa myśliwskiego na poszukiwanie różnych gatunków zwierząt.