Hunt: Showdown
Dzikie, koszmarne monstra nawiedzają bagna Luizjany. Należysz do oddziału twardych rewolwerowców, którzy chcą oczyścić świat z tego plugastwa. Pozbądź się monstrów, a czeka cię sowita nagroda oraz możliwość kupienia potężniejszej, groźniejszej broni. Padnij, a śmierć pozbawi cię zarówno postaci jak i ekwipunku. Zdobyte doświadczenie trafia jednak zawsze do puli łowców, nazywanej Linią Krwi. IM WIĘKSZE RYZYKO, TYM LEPSZE NAGRODY I WIĘKSZE NAPIĘCIE Nastawiona na rywalizację rozgrywka drużynowa w Hunt łączy w sobie elementy PvP i PvE, tworząc unikalną atmosferę zagrożenia życia, postaci i zdobytego wyposażenia. Na początku meczu do pięciu zespołów po dwóch graczy rusza w pościg za potwornym celem. Po odnalezieniu i zgładzeniu monstrum, drużyna otrzymuje nagrodę, tym samym stając się celem innych łowców, którzy zdołali przeżyć do tego momentu. Miej oczy dookoła głowy, gdyż zagrożenie może przyjść z każdej strony. Uważaj, bo ostatnia rzeczą, którą zobaczysz, będą rywale uciekający z twoją nagrodą. Im większe ryzyko, tym lepsze nagrody. Jeden błąd może kosztować cię wszystko. Tryb szybkiej gry oferuje szybszą rozgrywkę, podczas której maksymalnie 10 samodzielnych graczy na wyścigi gromadzi sprzęt i usiłuje zamknąć cztery rozdarcia zasłony między światami, rywalizując ze sobą o zmniejszającą się pulę łupów. Pierwszy łowca przy ostatnim rozdarciu wchłonie jego energię, ale musi przetrwać ostatnie odliczanie, żeby ukończyć swoją misję – a inni łowcy będą usiłowali go w tym czasie zlikwidować i przejąć jego zdobycz. Kiedy odliczanie dobiegnie końca, zwycięzca zachowuje swojego łowcę, a pozostali giną. POSTĘPY Nawet po śmierci postaci zachowujesz postępy w grze, rozwijając łowców za pomocą Linii Krwi. Choć bohaterowie giną, doświadczenie przenosi się do puli Linii Krwi, gdzie można je wykorzystać do awansowania innych łowców. Jeśli uda ci się uciec z mapy z życiem, zdobyte pieniądze oraz doświadczenie mogą zostać wykorzystane do wyposażenia nowych postaci i przygotowania się do następnej walki. Jeśli umrzesz, tracisz wszystko – oprócz własnego doświadczenia. MROCZNE SPOJRZENIE Tryb mrocznego spojrzenia umożliwia łowcom przebicie wzrokiem zasłony między światami i wypatrzenie tego, czego nie widzą zwykli, niewytrenowani śmiertelnicy. Skorzystaj z trybu do wyśledzenia potworów, a widmowe światło zaprowadzi cię do następnego celu. Dzięki mrocznemu spojrzeniu można również wypatrzyć graczy, którzy niosą nagrodę, co sprawia, że łatwiej jest urządzić na nich zasadzkę.