HITMAN World of Assassination
Wkrocz do świata najskuteczniejszego zabójcy. ZOSTAŃ AGENTEM 47 Weź udział w przygodzie szpiegowskiej i przemierzaj ponad 20 lokacji, wykorzystując arsenał śmiercionośnych umiejętności. SWOBODA DZIAŁANIA Twoją najgroźniejszą bronią jest pomysłowość. Odblokuj nowe elementy ekwipunku i pokaż, na co Cię stać podczas misji, do których można wielokrotnie wracać. ŚWIAT ZABÓJSTW Przemierzaj tętniący życiem świat pełen ciekawych postaci i możliwości. WOLNY STRZELEC Dający wielką swobodę, nowy styl rozgrywki łączy w sobie elementy gatunku rogue-like oraz planowania i zapewnia nieskończoną liczbę godzin rozrywki. Świat zabójstw HITMAN łączy najlepsze elementy gier HITMAN, HITMAN 2 i HITMAN 3, w tym kampanię główną, tryb kontraktu, eskalacje, tryb nieuchwytnego celu i wyróżnione zawartości dostępne na żywo.