Cztery cele do wyeliminowania - misja "Bojownicy o wolność" wymaga od graczy skrytej infiltracji i rozwijania sprawdzonych taktyk. Obszar rozgrywki jest skrajnie wrogi, z niedawno wybudowanym ogrodzeniem i całodobowymi patrolami. Spokojne niegdyś gospodarstwo przekształcono w obóz szkoleniowy i bazę działań milicji. Nowa grupa bojowników pod przywództwem jednego z Twoich celów - Seana Rose'a - skupia hakerów i ekspertów od uzbrojenia z całego globu. Do zlikwidowania masz jeszcze trzy inne znaczące cele: Mayę Parvati, Penelope Graves oraz Ezrę Berga. To także ważni członkowie oddziału i specjaliści w swoich dziedzinach. Ujawnione zostaną wielkie tajemnice fabularne - wierni fani Hitmana nie zostaną pozostawieni na lodzie w czasie, kiedy sezon zbliża się do porywającego finału. Dla najbardziej zabójczych graczy przygotowaliśmy mnóstwo zupełnie nowych możliwości, elementów uzbrojenia i przedmiotów.