HITMAN: Epizod 2 przeniesie cię do słonecznej Sapienzy na włoskim wybrzeżu, miasta pełnego wyzwań i okazji dla kreatywnego zabójcy. Ta wielowątkowa misja pozwoli ci wytropić Silvio Caruso i zniszczyć śmiertelnie niebezpieczny wirus. Epizod obejmuje nowe wyzwania, cele, bronie, wyposażenie, lokacje startowe, punkty skrytki i mistrzostwa lokacji oraz możliwość zbadania całego śródziemnomorskiego miasteczka. Tak jak w przypadku wszystkich miejsc w grze HITMAN, również urocza Sapienza skrywa mroczne tajemnice i wciągające historie.