Hidden Through Time 2
Dołącz do Clicky’ego i wyruszcie razem w nową, magiczną przygodę z Hidden Through Time 2: Myths & Magic! Ta urocza, dwuwymiarowa gra typu „ukryte przedmioty” zachwyci cię swoim radosnym klimatem i nieskończonym potencjałem. Szukaj ukrytych obiektów rozsianych po ręcznie rysowanych światach, by odblokować kolejne wyzwania oraz poziomy. Dzięki kampanii dla jednego gracza oraz trybowi online, w którym można tworzyć własne, wymarzone światy, zabawa z tym tytułem nigdy się nie kończy! Tryb fabularny Ruszaj w podróż przez cztery magiczne epoki i odnajduj wszystkie ukryte w nich przedmioty, by awansować do kolejnych etapów i poznać historię każdego okresu. Kto wie, jakie to sekrety czekają na odkrycie! Kontrola rzeczywistości: Okiełznaj upływ czasu dzięki funkcji kontroli rzeczywistości, która nada twojej rozgrywce zupełnie nowy wymiar. Zmieniaj pory dnia czy roku, by zobaczyć mapę w zupełnie nowym świetle. Niektóre przedmioty mogę występować tylko w konkretnych warunkach! Architekt 2.0: Czujesz przypływ kreatywności? Dzięki udoskonalonemu trybowi architekta budowa wyjątkowych światów oraz udostępnianie ich stało się jeszcze łatwiejsze! Pochwal się swoimi niepowtarzalnymi mapami i porównaj je z dziełami innych graczy! Udoskonalone opcje personalizacji: Poza ulepszoną warstwą wizualną, Hidden Through Time 2: Myths & Magic oferuje również bardziej zaawansowane opcje personalizacji w ramach trybu Architekt 2.0. Wybieraj spośród wyjątkowych budynków i dziesiątek postaci za pomocą jednego kliknięcia lub dowolnie modyfikuj otoczenie dzięki nowemu narzędziu do rzeźbienia terenu. Puść wodze fantazji i stwórz mapę swoich marzeń! Na co jeszcze czekasz? Ruszaj z Clickym w magiczną podróż przez epoki – przygoda czeka!