Heroes of Hammerwatch - Ultimate Edition
Gra RPG akcji rogue-lite Heroes of Hammerwatch jest już dostępna razem ze wszystkimi DLC! Na twojej drodze czekają hordy wrogów, pułapki, łamigłówki, sekrety i mnóstwo łupów. Pokonaj generowane proceduralnie poziomy i dotrzyj na szczyt Zapomnianej Wieży. Zapewnij swoim bohaterom wzmocnienia, które pomogą im podczas wyprawy. Bohaterowie mogą także uczestniczyć w grach twoich znajomych! OPIS: - Generowane proceduralnie poziomy dostarczające za każdym razem nowych wyzwań. - Kontynuacja postępów: Bohaterowie zatrzymują doświadczenie uzyskane w rozgrywce i wraz z kolejnymi poziomami stają się coraz potężniejsi. - Tryb współpracy online: Zagraj z 3 znajomymi w trybie współpracy online! - Ulepszenia miasta: Ulepsz 10 różnych budynków, które zapewnią twoim bohaterom określone wzmocnienia. - 9 różnych klas: Każda z nich ma odrębne statystyki, zdolności i style gry. - Ponad 100 unikalnych przedmiotów różnej jakości. - Zestaw zawiera wszystkie 3 DLC: Witch Hunter, Pyramid of Prophecy oraz Moon Temple. Jest również wiele dodatkowych umiejętności, przedmiotów i obszarów, 2 nowy tryby rozgrywki, 2 nowe klasy i dużo więcej! - Nowa gra+: Przygotuj się na prawdziwy sprawdzian, a nawet gdy go pokonasz, wyzwanie nigdy się nie kończy!