Hellblade: Senua's Sacrifice
Twórcy gier Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West oraz DmC: Devil May Cry przedstawiają brutalną opowieść opowiadającą o drodze do krainy mitów i szaleństwa. Celtycka wojowniczka, załamana śmiercią ukochanego, wyrusza w niezwykłą wędrówkę, by walczyć o jego duszę w piekle wikingów. Opracowana we współpracy z neurologami i osobami cierpiącymi na psychozę gra Hellblade: Senua’s Sacrifice z niezwykłą intensywnością oddaje melancholijną wściekłość zdruzgotanego umysłu Senui.