Headbangers: Rhythm Royale
Informacje o grze: Zdarzyło Ci się spojrzeć na gołębia i pomyśleć: „ciekawe, co się dzieje w jego głowie”? Już nie musisz się zastanawiać! W Headbangers Ty i 29 innych graczy wcielacie się w gołębie i rywalizujecie w rytmicznych wyzwaniach o tytuł najlepszego heavymetalowca. Rywalizuj z innymi w muzycznych minigrach, które wystawią na próbę Twoje umiejętności, utrudniaj życie przeciwnikom za pomocą wzmocnień i zbieraj okruchy, aby spersonalizować swojego gołębia! Cechy gry: Minigry: Rywalizuj ze znajomymi w szalonych minigrach w międzyplatformowym trybie wieloosobowym online. Dzięki 23 minigrom podzielonym na 4 rundy każdy poziom Headbangers zawiera nowe wciągające wyzwanie z wyjątkowym muzycznym motywem! Każda runda cechuje się rosnącym poziomem trudności, podkręcając muzyczne szaleństwo aż do ostatniej rundy – zachowaj zimną krew i zgarnij chleb! Minigry wystawią na próbę Twoją pamięć, poczucie rytmu, refleks, czas reakcji, a co najważniejsze… umiejętność rapowania! Proste sterowanie połączone z wciągającą rozgrywką sprawia, że wszyscy mogą dołączyć do muzycznej zabawy! Personalizacja: Zaprojektuj swojego gołębia, wybierając spośród setek wyjątkowych przedmiotów, w tym strojów, nakryć głowy, okularów, głosów, obelg i nie tylko. W każdej grze zdobywasz okruchy, które możesz wydać w sklepie na pełne stroje, elementy stroju, obelgi, dźwięki i inne elementy! Gracze mogą dowolnie łączyć przedmioty, aby stworzyć ptasi majstersztyk na miarę słynnych malarzy takich jak Gołąbcasso i Leonardo da Wróbel. Jesteś na szczycie rankingu? Udało Ci się pokonać znajomych? Wydaj zasłużone okruchy na obelgi w grze, aby wypomnieć innym gołębiom ich porażki – zwycięstwo nigdy nie smakowało lepiej! Postępy: Wykonuj wyzwania, aby odblokować opcje personalizacji swojego gołębia i czynić postępy w ramach przepustki bojowej w grze. Zbieranie okruchów i PD poprzez wzmocnienia, dodatkowe rundy bonusowe i przechodzenie rund pomogą Ci zostać najbardziej stylowym ptakiem w stadzie! Międzyplatformowa gra wieloosobowa: Graj z nawet 30 gołębiami na dowolnej platformie. Niezależnie, na jakim urządzeniu gra Twój znajomy, możecie rywalizować ze sobą o tytuł najlepszego heavymetalowca!