Harry Potter: Mistrzowie Quidditcha
Skórka miotły „Naj-Błyskawica” jest zawarta w przedsprzedaży. Kolejny rozdział się rozpoczyna! Zanurz się w magicznym świecie Quidditcha, grając w pojedynkę lub dzieląc rozgrywkę ze znajomymi i rodziną. ŻYJ SWYM MARZENIEM QUIDDITCHA Podbij przestworza na jednej z klasycznych pozycji - ścigający, szukający, obrońca, lub pałkarz, każda z własnym stylem gry. Szybuj po legendarnych boiskach quidditcha oraz na mapach przedstawiających nigdy wcześniej niewidziane obszary czarodziejskiego świata. WIELE OPCJI ROZGRYWKI Tryb kariery: Od podwórkowych rozgrywek w Norze Weasley'ów po starcia o wysoką stawkę na Pucharze Mistrzostw Świata w Quidditchu – osiągnij mistrzostwo w pojedynkę lub w trybie współpracy online z drużynami składającymi się z maksymalnie 3 znajomych. Mecze pokazowe: Ustaw swoje drużyny, mapę i poziom trudności i graj solo lub w zespołach do 3 osób w trybie współpracy online. Gracz na gracza: Przetestuj swoje umiejętności w konkurencyjnych meczach online z innymi drużynami Quidditcha. TWÓJ STYL QUIDDITCHA Dostosuj swoje podejście: Zwiększ swój poziom i użyk punktów umiejętności, by dostosować swoją rozgrywkę do każdej roli. Zmień swój styl lotu poprzez zmianę i podniesienie poziomu miotły. Graj sobą lub jako kultowa postać z Harry'ego Pottera: opcje kosmetyczne modyfikowania i klasyczne postaci pozwalają wyrazić swoją osobowość w grze.