Halo Infinite
Darmowy tryb wieloosobowy: Słynny tryb wieloosobowy w grze Halo powraca w nowej odsłonie i za darmo! Z ponad 70 mapami w matchmakingu, miliardem opcji personalizacji i niezliczonymi treściami stworzonymi przez społeczność w Kuźni, Halo Infinite zawiera najbardziej rozległy tryb wieloosobowy w serii. Ciesz się niespotykanym zróżnicowaniem rozgrywki, od pełnych akcji trybów rankingowych po cudaczną rozwałkę w grach własnych, a nawet wymagającym współpracy i koordynacji opartym na falach trybem przetrwania Wymiana ognia: Król wzgórza. Każdy gracz znajdzie dla siebie doświadczenie, pasujące do jego stylu gry i preferencji, tak więc pozostaje tylko założyć pancerz i zebrać drużynę! Wersja beta Kuźni: Legendarne narzędzie Halo do tworzenia zawartości powraca i jest teraz lepsze niż kiedykolwiek wcześniej dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak nowy wizualny silnik skryptów, edytor trybów, skalowanie obiektów, narzędzia dotyczące oświetlenia i dźwięku, a także wyraźne ulepszenia w zakresie wierności i limitów budżetu obiektów. Kuźnia zawiera także potężny zestaw narzędzi SI, pozwalający graczom dodać SI z kampanii do ich dzieł. Niezależnie od tego, czy chodzi o odtwarzanie kultowych doświadczeń z poprzednich odsłon Halo, czy o kreowanie czegoś zupełnie wyjątkowego, możliwości tworzenia wciągających niestandardowych map i trybów gry są nieskończone. Rozgrywka międzygeneracyjna i międzyplatformowa: Halo Infinite zapewnia niesamowite wrażenia na konsolach Xbox One i nowszych, a także na komputerach dzięki oszałamiającej grafice 4K i światowej klasy grze międzyplatformowej. W przypadku konsol Xbox Series X oraz obsługiwanych komputerów możesz także cieszyć się obrazem w nawet 120 klatach na sekundę i znacznie skróconym czasem ładowania, co pozwala na rozgrywkę bez jakichkolwiek zakłóceń. Poczuj moc nowej generacji w świecie gier*. * Rozgrywka w maks. 120 kl./s i rozdzielczości 4K Ultra HD jest dostępna na konsolach Xbox Series X i wspieranych komputerach tylko na obsługiwanych mapach i trybach. Wymagany jest kompatybilny telewizor lub monitor.